Лабораторна робота 2
Тема: Створення дистанційного курсу за допомогою сервісу Google Клас.
Мета: навчитися створювати та використовувати Google Клас в освітньому процесі: додавати учнів, керувати курсами, формувати звіти, виставляти оцінки в електронний журнал.
Завдання
1. Зареєструйтеся в системі Google Classroom як вчитель та створіть власний курс для реалізації професійних завдань.
Режим доступу: https://classroom.google.com/c/NTk4MTMyNDIzNjE2?cjc=6t7lw5n, код класу: 6t7lw5n
2. Додайте слухачів до створеного курсу, додайте завдання вказавши часові рамки та ведіть електронний журнал оцінок.
Відповіді на контрольні запитання
1. Назвіть переваги
дистанційного навчання.
2. Дайте пояснення
поняттю «Хмарні обчислення».
3. Проаналізуйте
переваги та недоліки використання хмарних технологій.
4. Приведіть приклади
сервісів для дистанційного навчання.
5. Які особливості
дистанційної форми навчання.
6. Які Ви знаєте
системи дистанційного навчання.
7. Назвіть структуру
системи управління навчанням.
8. Дайте визначення
Google Classroom.
9. Які особливості
роботи в Google Classroom.
10. Які основні можливості Classroom.
1.
Переваги
дистанційного навчання:
·
Можливість навчатися у будь-який час.
·
Можливість навчатися в будь-якому місці.
·
Навчання без
відриву від основної діяльності.
·
Можливість навчатися у своєму темпі.
·
Доступність навчальних матеріалів.
·
Мобільність.
·
Навчання в
спокійній обстановці.
2. Хмарні
обчислення – це модель роботи, за допомогою якої компанія отримує доступ до
загальних обчислювальних ресурсів на кшталт серверів, сховищ, мережі, додатків
та інших хмарних послуг. Всі ресурси можуть використовуватися й керуватися
користувачем без додаткової допомоги провайдера хмарних послуг.
3.
Основні переваги:
·
не потрібні великі обчислювальні потужності ПК - по суті будь-який
смартфон, планшет і т.д., при відкритті вікна браузера отримує величезний
потенціал.
· відмовостійкість;
· певний рівень безпеки;
· висока швидкість обробки даних;
· економія на покупці софта - всі необхідні програми вже є в сервісі, де
будуть працювати додатки;
· ваш власний вінчестер не наповнюється - всі дані зберігаються в мережі..
Недоліки:
·
хмарна послуга надається завжди якоюсь компанією, відповідно, збереження
даних користувача залежить від цієї компанії;
·
поява хмарних монополістів;
· необхідність завжди бути в мережі для роботи;
· небезпека хакерських атак на сервер (при зберіганні даних на комп'ютері ви
в будь-який час можете відключитися від мережі і очистити систему за допомогою
антивірусу);
· можлива подальша монетизація ресурсу - цілком можливо, що компанії надалі
вирішить брати за послуги плату з користувачів
4.
Сервіси для
дистанційного навчання:
·
HUMAN ШКОЛА
·
НОВІ ЗНАННЯ.
·
ЄДИНА ШКОЛА
·
MOODLE.
·
GOOGLE CLASSROOM.
5.
Основними особливостями
дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі
навчання із виокремлення часу для самостійного освоєння матеріалу,
консультаційний супровід у процесі навчання.
6. Системи дистанційного навчання:
·
Moodle – безкоштовна і відкрита система управління навчанням, яка може
поєднувати у собі комунікацію між викладачами та студентами. Надає безліч
можливостей, серед яких: виконання завдань, завантаження файлів, обмін
повідомленнями, оцінювання та календар подій. Також, у Moodle інтегровані
сучасні технології для перевірки робіт на плагіат плагіатчекером Unicheck.
·
Google Classroom — безкоштовний веб-сервіс для обміну файлами. У
сервісі можна завантажувати роботи, редагувати їх, оцінювати тестові або
контрольні роботи. Для початку роботи сервісу достатньо мати лише пошту Google
(Gmail). Сервіс може допомогти не випасти з процесу навчання як маленьким
школам, так і великим закладам освіти.
·
«Microsoft Teams» — центр для командної роботи в Office 365. Це більш
спрощений варіант систем управління навчанням, проте він дозволяє класу чи
навчальній групі комунікувати та обмінюватися файлами. Програма об'єднує все в
спільному робочому середовищі, яке містить чат для обговорень, файлообмінник та
корпоративні програми.
Якщо немає можливості швидко впровадити систему
управління навчанням для своєї групи, факультету чи університету, викладачам
завжди прийдуть на допомогу такі комунікаційні платформи,
як Zoom, Hangouts,Skype чи Meet.
7. Структура системи освіти включає: дошкільне виховання; загальну середню освіту; професійну освіту; вищу освіту; післядипломну освіту; аспірантуру; докторантуру; підвищення кваліфікації, перепідготовку кадрів, позашкільне навчання і виховання, самоосвіту.
8. Google Classroom— вебсервіс, створений Google для навчальних закладів з
метою спрощення створення, поширення і класифікації завдань безпаперовим
шляхом. Основна мета сервісу — прискорити процес поширення файлів між
педагогами та здобувачами освіти[1]. Може використовуватися вчителями та учнями
у школах, або у закладах вищої освіти викладачами та студентами.
9. Особливості роботи в класі:
1. Налаштування
класу. Для кожного класу створюється свій ключ доступу, який студенти та інші
викладачі використовують для приєднання до спільноти.
2. Інтеграція
з Google Диском. Коли викладач використовує Google Classroom, папка «Клас»
автоматично створюється на його робочому Google Диску. Для студентів також
створюється папка «Клас» з вкладеними папками для кожного класу, до якого вони
приєднуються.
3. Створення
та розповсюдження завдань. При створенні завдання у вигляді Google-документа,
платформа буде створювати і поширювати індивідуальні копії документа для
кожного студента в класі за бажанням викладача, що значно спрощує технічні
аспекти освітнього процесу.
4. Обмеження
в часі. При створенні завдань викладач може вказати термін виконання роботи.
Коли студент здає завдання до завершення терміну виконання, на його документі
з'являється статус «Перегляд», що дозволяє викладачеві перевірити роботу. Після
перевірки викладач може повернути завдання студенту для доопрацювання. Воно
автоматично переходить в статус «Редагування» і студент продовжує роботу над
документом.
5. Контроль
за виконанням завдань. За усіма завданнями можна спостерігати одночасно, і
контролювати роботу над окремим завданням відразу в декількох класах.
6. Комунікування
в класі. Завдяки поєднанню можливостей сервісу “Оголошення” і коментування
завдань в Класі, викладачі та студенти завжди підтримують зв'язок і слідкують
за станом виконання/перевірки кожного завдання.
10. Основні можливості Classroom:
1. Налаштування
навчального курсу. Для кожної дисципліни створюється
свій ключ доступу, який студенти та викладачі використовують для приєднання до
навчального курсу. Або викладач може розіслати запрошення до свого
навчального курсу, використовуючи розсилку групі студентів на пошту кожного і
вони відкриваючи отриманий лист натискають кнопку «Приєднатися» і автоматично
стають учасниками курсу.
2. Інтеграція
з Google Диском. Коли викладач використовує Google
Classroom, папка «Classroom» автоматично створюється на його робочому Google
Диску. Для студентів також створюється папка «Classroom» із вкладеними папками
для кожного навчального курсу, до якого вони приєднуються.
3. Різноманітні можливості для створення та розповсюдження завдань. Всі записи в Classroom відображаються як у блозі, рядком. Викладач отримує можливість використовувати в навчальному курсі дописи 4-х типів: «Створити оголошення», «Створити завдання», «Створити запитання» та «Використати наявний допис». Допис «Створити запитання» призначений для створення запитання з короткою відповіддю або запитання, що має варіанти відповіді. Допис «Створити завдання» призначений для створення індивідуальних завдань. Допис «Використати наявний допис» дає можливість викладачеві використати завдання чи запитання, створене в іншому навчальному курсі (в своєму чи тому до якого він має доступ). Всі чотири типи дописів дають можливість використовувати посилання на файли будь-якого виду з Google-диска, зовнішнє посилання та посилання на відео з YouTube. Таким чином забезпечуються умови для доступу студентів до навчального матеріалу (презентації, лекції, демонстрації, інтерактивні завдання, тестування, додаткова література та відео-уроки).
Немає коментарів:
Дописати коментар